såhär gick min midsommar till



Jag spenderade min midsommar med min släkt! Allting började i torsdags.. Efter mitt jobb åkte jag hem och packade och sedan gav vi oss av mot min pappas fru's föräldrar. Vi skulle hjälpa dom med att fixa ordning inför midsommar firandet som skulle ske på fredagen. 

Men för min del blev det inte speciellt mycket ''fixande''.. Jag och BARNEN gick ner till sjön och badade, dom var fega.. doppade sig högst till magen sen inge mer! Jag är helt galen i vatten, spelar ingen roll om det är kallt eller inte.. Vatten är som vatten, eler hur?`Vi gick upp och satte oss i bubbelpoolen och det blev en hel del bubbelpoolande den kvällen och så lite senare så grillade och hade det mysigt allihoppa tills det blev alldeles för sen!

I fredags vaknade jag ganska tidigt med min syster brevid mig.. Vi sov i pool huset. Gick upp och fixade mig, åt frukost och sen fixade mig ytterligare en hel del! Sen kom alla gästerna. Det var alla dom som har vart med varje år. Barn familjer, Gamla gifta par, par som är speciella, helt normala människor och alla är speciella på sitt lilla vis, Ingen är sig lik den andra! Men det som alla hade gemensamt var att alla hade ett stort fest humör med sig!

Vi åt lunch när alla hade kommit och satt och pratade. Efter så badade barnen och jag mins inte riktigt vad jag gjorde. Jag satt nog bara och lyssnade på alla vuxna som skrattade och hade trevligt och jag försökte hålla humöret uppe på topp...

Vid halv tre så gick vi ner till ''fest''- platsen och dansade en hel del runt midsommar stången. Jag tycker att midommar är mysigt! Efter en hel del dansande så gick vi upp mot huset igen där midsommarfirandet fortsatte. Vi åt en riktigt god middag och vi badade och hade det riktigt skönt bara! Jag tillbringade en stor del av min kväll med min ''låtsas''- moster. Det blev sent och jag gick och la mig!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0