awesome!

Hello!

Idag har jag ju jobbat.. Men det var faktiskt inte så jobbigt, hela förmiddagen bakade jag och jasmine medans dom andra fick rensa ogräs, hihi! Efter jobbet åkte jag och jasmine hem till henne, fixade oss lite och sen drog vi ner till stan! Vi käkade självklart på donken och sen gick runt och kollade men jag köpte ingenting.. :(

Men det är lugnt! För när jag kom hem till mitt verkligen ostädade rum så stod det tre kassa där, Hur awesome är inte det? Det var ett par riktigt snygga jeans shorts, dom var typ lite höga i midjan och sen var det lite ''toppar''- i olika färger (bilden nedan) och sen en massa olika snygga linnen båda mag-korta och vanligt långa! Hur glad som hellst!

Och som ni kanske ser..? Det är en helt ny design på min blogg!! Grymt va?! Behövde en liten ändring på bloggen för att jag skulle få tillbaka suget på att blogga! Så här har ni mig, ska bara lägga in lite små saker och sånt, sen blir det awesome! 

Men nu ska jag nog tvätta bort sminket, göra ordning ett glas med isvatten och slå på en bra film.. vad sägs om det? Mysigt va!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0