someday

Someday, everything will all make perfect sense. So for now, laugh at the confusion, smile through the tears and keep reminding yourself that everything happens for a reason.

Godmorgon mina gullungar!

Jag är pigg men måste sova lite till.. Jag ska vara vaken hela natten inatt och hela dagen imorgon, Jag åker mot ARLDANA klockan 2 inatt! och är framme på malta runt 12 om allt går som det ska! :D Wiiiee jag är Jätte nervös!

Men inatt nu så sov jag hemma hos mamma,  vi köpte de sista småsakerna som man kan behöva på resan. T. ex Ny rakyvel, tidningar, ansikts skrubb, insmorningskrämer och massa sånt! MEn ändå ska jag till stan med Jasmine idag och på kvällen gå på resturang och gå på bio.. Sen blir det hem till familjen på familjemys! 

Ska gå ner och äta frukost.. Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

läser du sarah tjulanders blogg lite för ofta eller;ooooo

2011-07-04 @ 12:04:15
Postat av: Anonym

kommer du blogga därifrån?:)

2011-07-04 @ 18:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0