MALTA



Jag och snygga Tobias.. Klicka på bilden för att komma till hans blogg!

Idag är det andra skoldagen och vi har det bra här! Lite varmt och lite för långt från havet, annars är det bra :) Jag har inte berättat någonting, jag delar rum med tre söta tjejer! Ellen, Stina och Vendela.

Jag tar en massa kort som kommer upp då och då, lite problem med internett upkopplingen här. Men det vi gör om dagarna är att gå i skolan, ska väl börja med nå aktiviteter och dricker is-te! 

Idag har vi bara vart i skolan och ska börja shoppa snart, har redan köpt lite under den här lilla tiden vi har vart här på Malta. Visar allt sen, Ska fortsätta med shoppandet nu. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du flyttat dit eller är du på typ språkresa? :))

2011-07-12 @ 17:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0