svar!

ssofie om något jag har missat..?:
hej! jag undrar vad du gör för att hålla huden från finnar! snälla svara! kram
SVAR: Hej sofie, klart jag svarar.
Ska jag vara helt ärlig så har jag inte så jätte bra hy igentligen. Försöker dölja den så mkt jag kan.
Men jag använder mig utav tre produkter som faktiskt funkar!:)
Ganier, PureActive
Loréal, PURE ZONE
Clearasil, cleansing pads.
Ett stort tack till dom, men om man slutar använda dom så bryter ''helvetet'' ut igen, o det är inge trevligt!
Och så dricker jag mycket vatten för att hålla huden fuktig och fräääsch varje dag :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin Sjöblom

Tack för svaret, men hade du typ massa finnar eller hade du bara lite elläh? :D <3

2011-01-16 @ 01:54:29
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0