Nationella proven.

Jag ska erkänna en sak..
Jag är 15 år och det menas med att jag går i nian, klass nio, årskurs 9 i skolan. Det betyder att man ska skriva nationella prov. Är faktiskt riktigt nervös över nationella proven. Speciellt i matte och kemi. Om jag inte får speciellt bra på det så får jag ju inte nå bra betyg. Så jag måste börja skärpa till mig i skolan nu.. annars kommer det bli ett helvete när jag ska välja gymnasium.. T ex jag kanske inte kommer in på det jag vill och då blir ju mitt liv helt tokigt haha.. ;) Men åhh vad jag är nervös.. Det kan ju vara riktigt svårt..

Gymnasievalet närmar sig.. Och jag vill inte välja något, jag tycker det är sååå jobbigt! Vad ska man välja? Vart ska man gå? Förut var jag ganska säker.. men nu? Det är riktigt svårt! Vad skulle jag passa som egentligen?
Hur känner/kände ni inför gymnasiet och nationella proven?
BLIR HELT KNASIG

Kommentarer
Postat av: Jenne

Haha okej :D var är inlägget ;o <3

2011-01-25 @ 21:54:42
URL: http://daysofjenne.blogg.se/
Postat av: ILMM

hej tjejen!:)

ett tips är att bara gå på magkänsla vad gäller valet!

lev i nuet&välj det som känns rätt,vad gillar du mest att göra på fritiden?

2011-01-25 @ 23:58:37
URL: http://ilikemymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0