''jag vet jag såg det på facebook.''

haha har ni tänkt på en sak? Alla ni som har facebook, ni kan bara hålla med.
Men om någon frågar tillexempel '' ah visste du det där.. (vad det nu kan vara hehe..)?'' Då blir ofta svaret: jag vet, jag såg det på facebook.
Vi är så himla hjärntvättade av facebook så det är sjukt! Alltid när man sitter vid datorn så säger man bara: jag ska bara kolla facebook. Men visst, man får ju reda på ALLT på facebook och det är beroendeframkallande.. Man har släkt och vänner och man kan hålla kontakten hur lätt som helst. Och ni vet alla *GILLA* grejer, dom flesta, eller 99% stämmer in så rätt! Facebook är en stor sak i hela världen! Hoppas ni håller med!

Kommentarer
Postat av: felicia

Haha de haru rätt i! :)

2011-02-04 @ 22:58:56
URL: http://feliciamasalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0