14 februari närmar sig

Alla hjärtans dag..?
Det är nog en av de bästa dagarna på året om kärleken är i luften, Man får mysiga sms och fina kort och i alla affärer så står allting uppstaplat på hyllor t. ex: Fina/gulliga/söta kort, söta nallar och godis m.m, man vet aldrig vad de hittar på hehe:)
Man ser kära personer både före och efter just den här dagen, 14 februari. Man hör hur folk går och sjunger på kärleks sånger och alla har ett leende på läpparna och man märker att kärlek är i luften.
Jag är såå himla glad för mina nära vänner att de har sina älskade pojkvänner att spendera denna underbara dag med!
Det är lite jobbigare för mig, Ingen pojkvän (eller någon på g heller..) Och mina vänner har sina booys så min måndag näst nästa vecka spenderas säkert hemma med mig älskade famlij, men det är väl ocksåå kärlek eller hur? hah
Men ni som läser detta och inte ska göra något då, hör av er?
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jenne

Sv: ja vi snacka ju om att du kanske skulle komma imon innan cheer ;p haha aja

2011-02-02 @ 21:33:07
URL: http://daysofjenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0