klarar inte av det..

Haha hej sötnosar!! Jag klarar inte av att ha bloggpaus.. Vill bara berätta för er allt jag gör!:D

Ikväll blire mys med familjen, ska väl fixa lite annat också me jag ska vara hemma.. Jag har ju vart i kolbäck hela lovet som ni kanske har märkt? hehe.. men nu är jag tillbaka på bloggen, den kommer bli bättre än någonsin.. LOVAR

Igår grillade vi med massa och det var riktigt mysigt! Jag sov hos Jasmine och vi kollade på film när vi kom hem och somnade vid tvåå.. När vi vaknade så gick vi ut och solade och sen åkte vi och spelade BEACH VOLLEY. Börjar bli grymma på det.

Sen fick vi skjuts hem och vi drog ut.. Träffade massa och bara tog det lugnt.

Nu är jag hemma och ska plugga lite, PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0