fredagen i ord

Nu ska jag berätta om gårdagen! hehe.. Jo jag var faktiskt i skolan :o WOOHOOO, fick höra en bra mycket kommentarer om mina prickar, men annars var inte skolan så speciell, jag fick träffa mina wounderfulla vänner! Saknat min klass extremt mycket!

Efter skolan så åkte jag och Petra hem till Emma, där fixade vi oss och bara chillade! Jag fick sminka Emma och mig själv men det är ju kul så! Vid 5 åkte vi in till kolbäck och käkade kebab.. heheh. Vi träffade med Theresé som vi var med ett tag och hon käkade också, haha..

Vid kvart i 6 så gick vi och köpte tuggummi och powerking så vi skulle orka med kvällen! Vi träffade på Simon lite senare.. Men det var inte länge för vi åkte med halv 7 bussen till Hallsta.

När vi kom fram gick vi runt och chillade lite, gick till ICA och köpte såpbubblor HAHAHAHA, Emma stod och jag skulle göra sönder dom, OMG säger jag bara..

Efter ett tag gick vi  bort till skoldansen och gick in! Det var dåligt med folk men det var folk utanför så vi var ute också, Det kom in fler och fler folk och vid halv 10 när insläppet stängde kom dom flesta som var utanför in. Det var folk som dansade HELA tiden och dom som inte var där missade faktiskt något tycker jag :')

Min kväll var iallafall lyckad, träffade världens bästa människor!♥ Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0