fiska?

Godmorgon!! =) Förlåt för det absolut hemskt dåliga uppdateringen.. Herregud! Men igår var jag hos Jasmine med en massa, vi snackade och spelar kort.. haha! Så kunde inte uppdatera så mycket..

Men när jag vaknade så tog jag bussen hem runt halv 12 och på vägen hem ringde en söting! ; )  Jag hade ingen nyckel och som tur va så var mitt fönster öppet! Haha så jag klev in genom det, sen gjorde jag en god fruktsallad och satt framför tvn och njöt! 

Jag är ensam hemma och några undrar om jag vill med och fiska? Men hallå.. finns det fisk nu?!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

2011-04-20 @ 14:23:41
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0