svar

. om Frågestund:):
vilken parfym andvänder du ? :)
vad är din naturliga hår färg?
vem är din bästa tjej kompis ?
vem är din bästa kill kompis?
kan du lägga upp klipp när du sjunger ? :)
Svar: Jag använder Jessica Sarah Parker - NYC, min naturliga hårfärg är blond:) min bästa tjejkompis
är Rebecca
, caspooor o jimmy är mina bästa killkompisar. Jag är inte så bra på att sjunga så jag vågar nog inte:) 


Trevliga killen  ([email protected]) om Frågestund:):
Tar du den i 2an? :)
svar: ehm ovanlig fråga :)

alice om Frågestund:):
vad är ditt bästa tips till att glömma någon som man verkligen har älskat och vart kär i?<3
Svar: Bra fråga Alice!! jag har samma problem själv, men det är bara att tänka på andra saker o inte bara på
''den personen'' så mycket. men jag vet att det är svårt att glömma, det gör ont att glömma men man måste faktist
försöka så mycket det går!!<3





stain :D om Frågestund:):
är du bääst ? :D<3

Svart: ja tommy, jag är bäst:D<3



Abduwali okänd om Frågestund:):
Hur kan oskar ålgars vara så otroligt snygg fan?

Svar: för han har en sn snygg kompis som Emmy andersson






Kommentarer
Postat av: Ida - A princess diary ♥

Nu har vinnaren av "DAGENS BLOGG" kommit upp. Kika in och titta om du är den lycklige :)

2010-10-21 @ 17:42:58
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0