l o v e , is not something for me.

helo guys^^

Jag kan verkligen inte sova, men vet ni? jag har tänkt på en grej.
Jag tror nog inte på kärlek, eller jo visst det finns väl något sånt.
Men asså det kommer nog inte inträffa mig på riktigt, eller inte på ett tag iaf.
För jag känner ganska många i både hallsta och kolbäck och lixom det är ingen som intresserar mig lixom sådär.
Min kärlek har alltid slutat med att någon blir sårad och det slutar med tårar, sömnlösa nätter och ätstörningar. Även om man inte har anorexi eller något likanade, alltså man kanske bara börjar äta mindre/ eller mer, men det är fortfarande ätstörningar.
Men iallafall, kärlek kan tydligen vara extremt bra och alla är nöjda, men jag har bara fått en riktigt dålig uppfattning av det hela.
Man bråkar och gör slut och sen blir tillsammans igen och sen bråkar o gör slut.
Ibland hinner man inte ens bli tillsammans före man blir sårad..
Man ser ju på filmer och så, då slutar det ju alltid med en bra slut. Men det kan ju sluta i ett hemskt slut i verkligheten.

Medans jag ändå skriver så kan jag ge ett film tips.
Remember Me.
Remember me, det är en film man kan se miljoner gånger och sen tusen gånger till!
Man kan verkligen säga att det är en drama film, och varnar känsliga (såna som mig) att man gråter floder till den här filmen!
Den rekomenderas stort från mig!! se den, se den, se den!
Men ändå är det nog min absluta favorit film efter Dear John.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0