i'm the best damn thing that your eyes have ever seen.

hejsan ni som har världens bästa pojkvän/flickvän o ni som inte har det :**

Casper Nevala
Idag efter skolan drog jag t kbk för jag skulle med bussen t hallsta klockan halv 4, men problemet var att jag slutade två, så jag o mathilda larsson åkte med bussen fram o tillbaka miljaner gånger(a) sen vart klockan 10 i 4 o jag stannade i hallsta o träffade älskling(a) Vi gick hem t han i sen så kollade vi på scoobidoo o bara mös(a)
Just nu är det extremt varmt o jag kan inte sova i mitt rum, harinte sovit här på flera veckor.. hatar det, kan verkligen inte sova, tror seriöst att det spökar här..

aja godnatt bitchess
nu ska jag försöka sova(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0