igår

haiwann

Tjen, igår efter skolan så åkte jag hem och umgicks med min familj lite, sen drog jag till gårn.
Det var ju faktiskt kul igår, Pontus lie var där, jag spöade Ardian på biljard, Rebecca kysste ***, fanny var där, och jag fick träffa therese. kan nog inte bli bättre, eller jo, om vi hade vart hemma hos ngn hade det vart bättre, gårn är det så mycket annat folk, typ p12or o fjortisar -.-'.
Men det finns ju bra personer med, men jag stör mig så mycket på vissa, för dom snackar skit om mig och rebecca-.-'?
Visst, jag har inget emot dom, men jag blir bara besviken/ irriterad på dom när jag får höra vad dom gör/säger om oss! onödigt!!
och igår när jag kom hem runt tolv å satee mig vid datan, då blev jag oxå besviken...
Okej, idag, vaknade nyss, kollar på the city och lyssnar på musik, hittat ny favorit låt.
snart ska jag äta sen åka på systers första innebandy match, crazyy. Jag måste ju vara där och stötta henne upp till 100 %! min lillasyster börjar ju bli stor, fyller snart 8 år! hon som nyss knappt kunde säga att hon var två :(..
Ikväll så kommer farmor, farfar, lars o fritchoff  och självklart kommer rebecca oxå hit, ska ha lite middag. Kommer nog bli mysigt, jimmy kanske kommer oxå men ska snacka med han o pappa först.
Men ska fixa mig nu, kyssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0