ur något gammalt jag hittat

Varje steg jag tar och varje andetag. Varje skratt och varje gång jag ler. Då tänker jag på dig, då tänker jag på våran tid tillsammans. Varje natt som har har vart sömnlös och alla nätter jag gråtit mig till sömns så har jag gråtit över dig.
Det här är nog det jobbigaste jag har gått igenom, men vi får  väl de hur jag löser det. Just nu är allt bara kaos, allt är ett misstag. Vet du en sak? Jag hatar att må så här! Jag hatar att vakna på nätterna av att kudden är helt blöt av tårar. Jag gråter innan jag somnar, när jag sover, även när jag vaknar mitt på natten som jag gör tusen gånger.
Utan dig är det så jävla jobbigt att leva, så jävla jobbigt att skratta och le. Det jobbigt att kliva upp varje morgon och veta att jag inte är din, att gå upp till min familj och bara lotsas som om allt är bra. Visst pappa klagar alltid på att jag säger att jag hatar en massa saker, men när jag säger att jag hatar att må så här så menar jag det. Har gått ner flera kilo och inte ätit vissa dagar. Varken sovit, ätit eller skrattat.
Jag är en sån där tjej som alla tycker om, jag är alltid possitiv och glad säger dom. Men har dom någonsin frågat hur jag mått eller kollat i mina ögon och ser hur jag mår? nej. Jag kommer väl inte alltid må såhär? det hoppas jag inte. Men jag har mina stunder då jag är glad. Det är nog ofta när det är mys med familjen och när jag är med dounya, lina, theresé, adde och jimmy. Jag är inte med dom samtidigt, nu vet jag att jag glömde ett namn. Petra. Men det finns inte så mycket vi längre, du o jag petra. Men du är alltid min bästa vän. i love u.
Men åter igen till dig, du som får mig att må bra ifall vi är tillsammans. Du som får mig att le och  skratta. Min familj älskar dig, och det gör även jag. Nästan fem månader.. Det enda som ekar i mitt huvud.
jag älskar dig, och kommer alltid att göra.DE
Det här skrev jag när jag mådde sämst, jag är riktigt glad att det börjar släppa helt!
Varje steg jag tar och varje andetag. Varje skratt och varje gång jag ler. Då tänker jag på dig, då tänker jag på våran tid tillsammans. Varje natt som har har vart sömnlös och alla nätter jag gråtit mig till sömns så har jag gråtit över dig.
Det här är nog det jobbigaste jag har gått igenom, men vi får  väl de hur jag löser det. Just nu är allt bara kaos, allt är ett misstag. Vet du en sak? Jag hatar att må så här! Jag hatar att vakna på nätterna av att kudden är helt blöt av tårar. Jag gråter innan jag somnar, när jag sover, även när jag vaknar mitt på natten som jag gör tusen gånger.
Utan dig är det så jävla jobbigt att leva, så jävla jobbigt att skratta och le. Det jobbigt att kliva upp varje morgon och veta att jag inte är din, att gå upp till min familj och bara lotsas som om allt är bra. Visst pappa klagar alltid på att jag säger att jag hatar en massa saker, men när jag säger att jag hatar att må så här så menar jag det. Har gått ner flera kilo och inte ätit vissa dagar. Varken sovit, ätit eller skrattat.
Jag är en sån där tjej som alla tycker om, jag är alltid possitiv och glad säger dom. Men har dom någonsin frågat hur jag mått eller kollat i mina ögon och ser hur jag mår? nej. Jag kommer väl inte alltid må såhär? det hoppas jag inte. Men jag har mina stunder då jag är glad. Det är nog ofta när det är mys med familjen och när jag är med dounya, lina, theresé, adde och jimmy. Jag är inte med dom samtidigt, nu vet jag att jag glömde ett namn. Petra. Men det finns inte så mycket vi längre, du o jag petra. Men du är alltid min bästa vän. i love u.
Men åter igen till dig, du som får mig att må bra ifall vi är tillsammans. Du som får mig att le och  skratta. Min familj älskar dig, och det gör även jag. Nästan fem månader.. Det enda som ekar i mitt huvud.
jag älskar dig, och kommer alltid att göra.

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

as bra skrivet! :o

2010-11-30 @ 18:29:47
URL: http://fallizeh.blogg.se/
Postat av: petra

<3

2010-11-30 @ 20:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0