sötaste syster!

hej!:)
Är på riktigt bra humör nu, min lillasyster kom nyss hem till oss (hon har vart hos sin mamma förra veckan). Och hon sa: Emmy, jag har en överraskning till dig.
Jag: okej? vadå?:)
melinne: vänta då :) ( hon gick o hämtade det)
när hon kom tillbaka hade hon ett litet paket i handen o hav det till mig, hon kollade åp mig med sina söta ögon och bad mig öppna det!:)
I paketet låg det örhängen som hon hade köpt till mig, extremt snäll syster, jag frågade när hon hade köpt dom då hade hon gjort det i torsdags med sin mamma!:) Blir så glad när hon är såå snäll!
Tänk hon är 8 år, gullunge! loveu!




Kommentarer
Postat av: jennie

sv: hihi, den var verkligen det!

2010-11-29 @ 21:00:31
URL: http://jennierosendals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0