kär?

heloo ni som är förkylda o ni som inte äre:(:**

Today drog jag till stan med rebecca, jag köpte tigths, en tunika/t-shirt från ginam ringar o trosor. GANSKA NÖJD.
när vi skulle hem så tog vi hallsta tåger för vi skulle t Casper, på vägen dit satt jag breve thunis o damppaa(a)
hihi, jag o rebecca betalade inte å tåget, gubben hoppaade över oss(a)
Sen så var vi framme o vi gick t casper, han mötte oss. När vi kom dit kanske det tog en halvt timme sen kom pontus, han stekteeee i ny slingaat hår. sen kollade vi film o dampade, hihi nu ligger jag i min säng och är helt jävla död, det är sjukt, Casper den jäveln har smittat mig med förkylning (måste sluta pussas..)
imorgon ska jag till doktorn med rebecca o då får vi veta om hon måste opereras eller inte, Sen äre bara å packa sen så ska jag sova hos REBECCA sen blire kryssning på onsdag på hög nivåååå!!!

peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0