Svar på frågestunden

AMY om Frågestund:
Varför började du blogga? kram.
Svar: Jag började blogga för att det var mitt sätt att få ut mina kännslor :)
emelie om Frågestund:
har du någon pojkvän? :)
Svar: Nej, jag har ingen pojkvän :) och ingen på g heller:)

anna om Frågestund:
fin blogg sötnos!

1. vad fick dig att börja blogga?
2. favoritbloggar av de stora bloggarna, ex, kissie,dessie,paouw, febbs, fokis?
3. ungefär hur många unika läsare har du per dag? :)
Svar: Tack gullet!:)
1. Jag började blogga för att jag tyckte det var ett bra sätt att få ut mina känslor på :)
2. Min favorit bloggare är Sarah Tjulander :)
3. Runt hundra:)

thesswester - inte som alla andra ) om Frågestund:

vart vill du komma med ditt bloggande? =)

Svar: Jag vill bara att min blogg ska vara stor, jag gillar att få uppmärksamhet. Så då är väl bloggande en bra start? ;)


hej:)

hur har söndagen varit då?:)
Snöar det hos dig?^^

Svar: Min söndag har vart helt chill!;) Och ja, det snöar riktigt mycket hos mig!!:)


erica :)om Frågestund:
Ungefär hur många unika besökare har du per dag? ;)
Vilka bloggar följer du? :D

Svar: Somsagt, runt 100 bara:)
Jag följer Sarah tjulanders blogg, och några vänners bloggar bara:)



Viktoria | Marks största blogg♥ om Frågestund:

vilket plagg är ett måste för dig i vinter?

Svar: Skor! Jag gillar verkligen skor, det är en stor del utav allt!



FannyBernkert om Frågestund:

Hur många unika besökare har du ungefär varje dag och hur länge har du bloggat?

Svar: haha runt 100, Jag har bloggat i 2,5 år :)


selmaalagic(: om Frågestund:
tack så mke!
1. går du i ngn sport? 
2. har du ngra syskon? om du har vad heter dom ? 
3. vad gör du på din fritid? 
4. har du ngn kille ? 
hihih ^^ 
kram selma :)

Svar: 1. Jag går i Cheerleading :)
2. Japp, småsyskon, Melinne, Ella och Elias
3. Jag är med mina vänner, tränar och försöker hinna med skolan på det ;)
4. Nej, jag har ingen kille :)


Issa om Frågestund:
Sv: Tack så jättemycket ! Du också :) 

Jo, en fråga : Vilka är dina favorit bloggar ? 
Kram ! (:
Svar: Mina favvis bloggar är: Sarah Tjulander, kenza :)


Felicia om Frågestund:
Vad använder du dig av för kamera? :)

Svar: Jag har faktiskt min mobilkamera, jag har satio med bra kamera så det funkar bara bra för mig!:) (men önskar mig en kamera i julklapp)

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

bra svarat =)

2010-12-20 @ 10:24:24
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0