nytt år och jag är femton.

Jag tycker att det ska bli riktigt skönt med ett nytt år!
Då kanske jag kan börja om på nytt, lixom försöka glömma allt. Men jag måste erkänna att TVÅTUSENTIO har vart ett av dom bästa och sämsta året. Det har vart dom en j*vla berg och dal- bana.
I början av året var det helt fantastiskt, ända tills sommmaren började, då blev det riktigt riktig dåligt, Sen gick det upp och ned hela tiden, gör det fortfarande. Men när det är bra så är allting toppen!:) Och det börjar bli bättre nu, men jag kan lite gärna sjunka ner på botten igen, men nu var det inte det här vi skulle prata om.
Nu när jag fyllt femton så är det faktiskt bättre tycker jag, haha jag får köpa energi dryck (a) och man känner sig lite större när man säger att man är 15 och inte 14!:)
När man var fjorton kunde vem som hellst kalla en fjortis även om man inte var det. Det var ju bara för att man  var fjorton år. MEn nu haha är jag FEMTON och GAAHH är glad:D
Nu får jag åka moppe, eller ja, ta moppe kort:) Men har inte bestämt mig än. ;)
Jag bor ju på landet, ska jag skaffa mig en moppe eller haha, vad tycker ni? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0