Jag har hört att du är sötast i stan.

hihi godmorgon världen!:)
Jag sitter här med feber ( 38,4) Men jag känner mig piggare idag än igår iaf:)
Jag tror att jag har halsfluss..? Men är inte säker, inte helt okej:/:/
Mina bästa vänner idag är: Ipren/alvedon, vatten, termometerN, nässprayen och min säng!
MEn det känns så tråkigt att vara sjuk, för imorgon ska jag o becca hem t mamma och på onsdag åker vi ju på kryssning, HERREGUD jag fyller ju år på ONSDAG!! Då mina vänner blir jag femton(a)
(Jag på bilden)

Kommentarer
Postat av: fanny rådberg

om du har gula prickar i halsen så är det halsfluus och dom syns tydligt :) hhahah om du ville veta :D

2010-12-27 @ 19:09:37
URL: http://moaafannyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0