godmorgon

Godmorgon bloggen:)
Just nu sitter jag i skolan, kom precis hit. Jag är så irriterad på  SVT just nu, min lillasyster som är 8 år satt och kollade på julkalendern och det slutar klockan halv 8. Och då är det nyheterna, på nyheterna visar dom en massa renar och Melinne (min syster) säger: kolla Emmy va mycket renar det är på tv!:) Jag går dit och precis när jag kommer dit så tar en renägare en kniv ovh hugger in den i halsen på en liten ren. Man fick se hur dom sågade av hornen och hur dom gick och puttade omkull renarna. Jag fastnade framför tv:n innan jag ens hann reagera vad dom håll på med, Melinne vart helt tårögd och frågade mig: Vaarför gör dom såhär? :S
JAg hade inget svar s jag krama om henne och böt kanal!
JÄVLA SVT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0