godmorgon sötnosar!

Jag vaknade nyss efter min stora idol-final igår kväll! Först var jag ju inte speciellt sugen på att dra dit, man vafan!! Det var ju skit kul, Gick se Jay vinna, Fick se Minnah Förlora, hade an asbra plats och var på bra humör!:D
Jag köpte (pappa köpte) en mössa till mif, och en t-shirt så klart:M Melinne fick oxå det men hon tog en annan mössa, min va snyggast! Eftersom jag vaknade nu så har jag inte orkat tagit kort på det så det kommer väl upp bilder på det senare. Under Idol när vi satt på våra platser så var Melinne nära på att somna fleragånger, vet tvungen att dansa as mycket för att hon skulle hålla sig vaken hihi:)  Jag vart riktigt glad när Jay vann, men det kan leda till något dåligt oxå för han..  nu komer han sitta fast i tråkiga låtar som är typ som radiomusik och sjunga på köpcenter m.m och inte få köra på sin egna grejj! Nu är han ju fast i idol.
Jay smith, the winner of Idol 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0