Dag 11 – Mina syskon

Dag 11 – Mina syskon
Mina syskon är speciella. Dom är ju bara mina.
Jag har tre syskon och ett till påväg!:) Melinne, Elias och Ella.
Melinne är 8 år och tror hon är en tonåring bara för hon ser upp till mig!:M Hon tycker om att pyssla och dansa. Fast hon spelar ju innebandy som hon är riktigt duktig på. Hon vill hellst vara målis haha:) Hon kan vara så jävla dryg men ändå min lilla underbara lillasyster som kan vara halvt rolig ibland om jag inte är på dåligt humör.
Elias, han är 6 år och är ett superstort fan av spiderman och sådana saker. Han vill bli polis när han blir stor och det är nog bara för att hans pappa är ordningsvakt och han berättar alltid roliga saker för Elias. Även om han och jag träffas speciellt mycket, typ varannan helg om ens det.. så har vi roligt tillsammans, kanske leker i snön eller något sånt. Fast han är en sån kille som får damp för ingenting så vi bråkas och slåss väldigt mycket oxå!! Det orkar nog inte mamma med så där jätte mkt, men hon har börjat vänja sig nu :thumbup:
Ella, minstingen. hon är 1,5 år. Hon skriker ganska mycket om hon inte får som hon vill. Det blir jag TOKIG på så jjag försöker att undvika henne om hon inte är på bra humör. Är hon glad så är jag glad för då är hon en ängel. Hon har ju inte vart inne i mitt liv så mycket, bara 1,5 år. Så vi har ju bara upplevt små saker, men stora iallafall. Som när hon säger godnatt och sen älskar Emmy. Då smälter man ju bara. Små barn kan vara riktigt jobbiga men ändå riktigt bra att ha. Dom får en att le riktigt mycket!
Så ni som säger att ni hatar era syskon, ångra er. Dom är ju så älskvärda så man skulle kunna dö för dom. Dom r ju en sån stor del av ditt liv.
JAG & ELLA
JA O MELINNE
JAG O ELIAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0