Dag 07 – Min bästa vän

Dag 07 – Min bästa vän
Jag har många nära och kära, men om jag måste välja en så är Rebecca min absoluta bästa vän. Vi gör/gjorde allting tillsammans, nu när hon har pojkvän har hon inte riktigt tid med mig.. men men kärlek e svårt att komma undan!:) Jag och rebecca är som systrar kan bli sura på varandra men det går ju över lika snabbt som det kom!:) Vi tycker om samma saker men jag är nog snäppet busigare än henne(a) hihi men det är nog för mina Bästa killkompisar som har busat upp mig! Ja det finns så mycket man kan säga om rebecca men jag får inte ner det i ord! Vi är soulmates baby!

Kommentarer
Postat av: kingeen

åhh va glad ja blir!!

älskar dig bejbiii!!

2010-12-08 @ 09:42:53
Postat av: A f r o b e l i t a

Åh, tack så himlans mycket :)

2010-12-08 @ 14:17:59
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0