Dag 01 – Min första kyss

hejsan, idag ska jag berätta om min absoluta första kyss!:)
Min första RIKTIGA kyss var med en kille som var ett år yngre när jag gick i sexan. Han var jätte söt och snäll, vi va i hop. hehe. Vi var på ''Fest'' hos Connie och lovisa som bor här nära mig och vi var jätte bra kompisar allihoppa och vi körde ju snurra flaskan :thumbup: haha det var ju spännande och alla ville vara med men dom flesta var nervösa.
Flanskan hamnade på honom och ingen vågade göra något, men tillslut skulle han kyssa mig och jag blev så knäsvag så jag bara vill sjunka under marken och jag log hur länge som hellst.
Det var min första kyss, berätta om eran?

Kommentarer
Postat av: daniella

aaw... sött ;)

2010-12-01 @ 21:49:50
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: fanny rådberg

haha matte ? ;d

2010-12-01 @ 23:32:17
Postat av: Sandra

min första kyss var hemskt pinsam.. ^^ Men din var ju jättegullig :D

2010-12-02 @ 14:31:44
URL: http://sandrawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0